Hjælp

Finansiel

  1. 1. Hvordan kan jeg identificere transaktioner til og fra CasinoHouse.dk på mit kreditkort eller bankkontoudtog?
  2. Indbetalinger og udbetalinger bliver udført af EveryMatrix og du vil se CasinoHouse.dk på dit kontoudtog. Hvis du ikke genkender firmaet der står på dit bank/kontoudtog, kontakt venligst kundeservice for at få dette bekræftet.

  3. 2. Hvorfor bliver min kreditkortindbetaling afvist eller annulleret?
  4. Dette kan ske på grund af forskellige årsager, f.eks. er det ofte pga forkert indtastning af kortdetaljer. Samtidig kan det være, at din bank afviser transaktionen pga. ikke tilstrækkelige midler på kontoen/kortet. I dette tilfælde skal du kontakte din bank.

  5. 3. Hvad er et IBAN, SWIFT-kode og BIC?
    IBAN står for International Bank Account Number. Som du kan bruge, når du foretager eller modtager internationale betalinger. Den består af op til 34 alfanumeriske tegn. Du kan normalt finde dit IBAN på dit kontoudtog eller direkte fra din bank. En SWIFT-kode er en kode, der er unik for din afdeling af banken (også kendt som en bankidentifikationsnummeret eller BIC). Denne kode består normalt af enten 8 eller 11 alfanumeriske tegn. Hvis du er i tvivl, skal du kontakte din afdeling for at bekræfte den korrekte kode.
  6. 4. Hvad er CVV2/CVC2 kode?
  7. CVV2/CVC2 står for "Card Verification Value/Code". Det er en kode der skal benyttes, som en sikkerhedsforanstaltning når du foretager en online betaling med kreditkort. Koden består af 3 cifre og kan findes på bagsiden af dit kreditkort.  

  8. 5. Kan jeg benytte mit kreditkort til at lave en indbetaling til min vens konto?
  9. Nej, dette er ikke tilladt, da det bliver betragtet som en tredjeparts transaktion, hvilket er strengt forbudt.

  10. 6. Kan jeg benytte mere end en betalingsmetode?
  11. Ja, du kan benytte flere betalingsmetoder når du skal overføre penge til din konto.